sobota, 29 czerwca 2013

#6 Lakiery FRENCH CHIC♡

Heej! :* Kilka dni temu byłam w Biedronce i oczywiście kupiłam sobie jakiś lakier, a konkretnie dwa. Jakbym nie kupiła to nie byłabym sobą. xd
Oglądałam półeczkę z lakierami z firmy Bell i wszystkie było wprost obłędne. Pomarańczowy, czerwony... Ahh. Był też jeden granatowy - cudowny kolor! Ale po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam, że takie kolory mi się nie przydadzą. Ale! Był tam również zestaw do frech manicure, no więc wzięłam. :) Zapłaciłam za niego 9 złoty, więc moim zdaniem, jak na 2 lakiery nie było to dużo.

Tak wygląda cały zestaw:


W jego skład wchodzą: lakier do końcówek (art cover) i jak jako to mówię, lakier bazowy (colour finish).


Ponadto jest są tam również naklejki. Niestety nie udało mi się zrobić im zdjęcia.

A tutaj macie instrukcję z opakowania:


+ link, jeśli chcielibyście zobaczyć inne kolory itp.


Jeżeli chcielibyście zobaczyć, jak robię french manicure - piszcie w komentarzach. :) Ale i tak planuję go zrobić xd. Bajlando! :*

2 komentarze:

  1. Chciałabym zobaczyc, więc wstawiaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :) Post powinien pojawić się już niedługo! :D

      Usuń